Baru Kahwin. Mak Mertua Selalu KETUK Pintu Bilik. Alasannya Sangat MENGEJUTKAN !!!

| May 26, 2017 | 0 Comments

Baru Kahwin. Mak Mertua Selalu KETUK Pintu Bilik. Alasannya Sangat MENGEJUTKAN !!! | Nama saya Dina. Sebelum ni saya ada post berkenaan mak mentua selalu tidur sekali saya dan suami. Banyak respon saya dapat. Sebenar#nya saya tiada anak jadi untuk bagi mak ment#ua saya tidur dengan anak dah tak boleh.


Sekadar Gambar Hiasan.

Saya dengan suami dah mati akal untuk dapat cara nak bagi mak mentua hilang rasa takut dan tidur bilik sendiri. Sejak dari bulan 9 sampailah sekarang masih macam tu jugak perangainya. Kadang-kadang memang rasa rimas mana taknya lepa#s ja isyak dalam pukul 9 macam tu terus mak m#entua ketuk pintu.

Alasannya pelbagai. Ada sekali tu, takut bunyi kucing la. Rasa panas semacam duduk luar la. Ada lipas la. Walau apa pun alasannya, tapi tindakan akhir adalah sama iaitu.. Jeng jeng jeng.

Lepas tu dia terus letak toto sebelah katil dan tidur, kadang-kadang kalau waktu siang mesti lepak-lepak dengan suami dalam bilik. Tak sampai 10 minit dah jerit panggil suami keluar. Kalaulah duduk disofa dengan suami, dia dah jeling semacam. Kadang-kadang susah nak faham. Kalau suami cakap elok-elok, menangis dan merajuk pulak. Buntu saya dan suami.

Kalau kakak ipar balik pun tetap tidur dengan kami. Apa perlu saya buat? masalah ni macam tak settle sampai sek#arang bukanlah saya ni asyik fikir nak bersama je tap#i macam ni langsung takda masa peribadi. (menantu yg pening)

Kredit: Dina KRT via superkiram.net

P.S. 1 – Kereta Alphard Ini Melanggar Seekor Lembu Di Melaka… Akibatnya Bakal MENGEJUTKAN Anda !!!
P.S. 2 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 3 – TERKINI… Ustaz Terkenal Tanahair KANTOI Menyumpah Orang Ramai !!!
P.S. 4 – Jangan TERKEJUT Lihat Apa Yang Wanita Ini MAKAN Di Sebuah Restoran Mewah Di ‎ICELAND !!!
P.S. 5 – PERNAH TENGOK 5 GAMBAR PROTON JEBAT INI ? MEMANG MENGANCAM !!!

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , , , , , ,

Category: KISAH RUMAH TANGGA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *